Om du tycker att jag ser bekant ut så känner
du nog igen mig från ”Skilda världar” där jag
hade en viktig biroll.

Jag söker en mjuk och förstående kvinna som
kan stötta mig och backa upp mig i allt jag
säger. Du får gärna ha former. Egna intressen
och aktiviteter är inget problem. Jämställdhet
är för mig något viktigt och självklart, men
inom rimliga gränser. Som det ser ut nu kan
jag ibland tycka att jämställdheten har gått
för långt. Att kvinnor går omkring och ser ut
som karlar vinner väl ingen på i längden.

Nu är du antagligen nyfiken på mig och

undrar vad som finns under den här roliga
och spännande ytan. Om du tar chansen
kommer du kanske att upptäcka en kille med
en seriös sida. Någon man kan sitta och
snacka med hela natten framför en mysig
brasa.





Bloggintresserade

Bloggarkiv